Når du henter dit barn

I Hampeland ønsker vi at holde fast i nærværet ved kontakten til dig som forælder og skabe rum for dialog.

Hampelands pædagogiske plan for forældre indenfor, når du henter dit barn.

Yngsteafdelingen:

Du  kan komme i garderoben, en voksen vil være i alrummet og tage imod dig og hente dit barn.
Efter 15.30 vil der som udgangspunkt være åbent på stuerne.
Vi har fokus på at skabe et roligt miljø når dit barn vågner fra sin lur og når det spiser eftermiddagsmad.
Du kan løbende komme til sengetøj og skiftetøj mv og selvfølgelig til toilet og puslebord.

Mellemafdelingen:

Du må gerne komme ind på stuen, men hvis vi spiser, har mindfulness eller er optaget af andet med børnene, vil der være et skilt på døren. Der vil i så fald være en voksen i det lille alrum til at tage imod dig og hente dit barn.
Vi har fokus på at du som forældre kan se dit barns hverdag og på en tæt dialog om dit barns dag.
Du kan komme til sengetøj og skiftetøj som du har behov.

Ældsteafdelingen:

Du må gerne komme ind på stuen, men hvis vi har mindfulness eller vi er optaget af andet med børnene, vil der være et skilt på døren, kom forsigtigt ind, hvis ikke der er en voksen i alrummet til at hjælpe.
Vi har fokus på den tætte kontakt til jer fra de voksne omkring dit barn og dialog om dit barns trivsel.